Rendelés menete
A bérlés/rendelés menete a következőképpen zajlik:
- Kinézed a webshop-ban a számodra megfelelő bútorokat és dekorokat.
- Kosárba helyezed őket.
- Átutalással kifizeted az első havi bérleti díjat és az ezzel megegyező összegű biztonsági letétet.
- A megrendelésnél a megjegyzésben tüntesd fel pontos dátummal, mikortól szeretnéd kibérelni a bútorokat és hova szeretnéd a kiszállításukat (pontos kiszállítási dátumot telefonon tudunk egyeztetni).
-
A kiszállítás időpontját minimum 1 héttel (javasoltan 10 nappal) a kiszállítás kívánt dátumát megelőzően le kell fixálnunk, hogy fuvarozónknál le tudjuk foglalni az időpontot. A kiszállítás dátum fixálásakor 20.000 Ft szállítási előleget kérünk, ez abban az esetben sajnos elveszik, amennyiben a kiszállítást megelőző 1 hétben módosítod a dátumot. Ellenkező esetben természetesen levonásra kerül a kiszállítási díjból.
-
Rendelésed leadása után és az első havi bérlei díj, valamint a kaució összegének bankszámlánkra való beérkezése után telefonon felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetünk a kiszállításról.
A kiszállítás ára várhatóan 55 000 Ft, azonban ez változthat. Kérünk, érdeklődj telefonon! - Kérünk, számolj azzal, hogy a sérülésmentes szállítás eredményeképpen minden esetben egy bizonyos mennyiségű csomagolóanyag szemét keletkezik a kiszállítási helyen. Természetesen a legtöbb bútor nem eredeti csomagolásában érkezik, éppen azért, hogy a szemét mennyisége kezelhető legyen. Ez a mennyiség a normál szelektív kukákban elhelyezhető, de ennek szelektív szemetesbe történő elhordását nem tartalmazza a szolgáltatásunk.
A minimum bérleti díjunk 100 000 Ft.
Rendelésed akkor válik aktívvá, amikor az első havi bérleti díj és a kaució átutalásra került és beérkezett a számlánkra. A deposit összege minden esetben megegyezik az első havi bérleti díjja. A deposit a bérlés végén visszautalásra kerül, amennyiben a bútorok hibátlan állapotban visszaérkeznek raktárunkba.
Bankszámlaszámunk:
MoreaMed Kft.
UniCredit Bank
10918001-00000124-19680005
A bútorok személyes átvételére sajnos nincs lehetőség, azokat kizárólag mi szállítjuk ki saját leszerződött fuvarozó partnerünkkel, akik a bepakolást is biztosítják. Ez mindkét fél védelmében van, hogy a bútorok garantáltan ne sérüljenek és szennyeződjenek a szállítás és bepakolás alatt. A bútorok nagy részét összerakva szállítjuk ki és hozzuk vissza, vannak azonban olyan darabok jellemzően az ágyak, némileg a kanapék és az asztalok amik helyszíni összerkást igényelnek, kérünk ezzel és a csomagolásból adódó némi szeméttel számolj.
Rugalmasak vagyunk, amennyiben kisebb rendelést szeretnél leadni, kérünk, hogy telefonon vedd fel velünk a kapcsolatot és igyekszünk találni arra is megoldást.