A bérlés és kiszállítás pontos menetét és az árakat megtalálod a "Rendelés menete" felső menüpontban.

Kérdésed van? Hívj minket! +36209944556

 

 

 

Rendelés menete

A bérlés/rendelés menete a következőképpen zajlik:

  1. Kinézed a webshop-ban a számodra megfelelő bútorokat és dekorokat.
  2. Kosárba helyezed őket.
  3. Átutalással kifizeted az első havi bérleti díjat és az ezzel megegyező összegű biztonsági letétet.
  4. A megrendelésnél a megjegyzésben tüntesd fel pontos dátummal, mikortól szeretnéd kibérelni a bútorokat és hova szeretnéd a kiszállításukat (pontos kiszállítási dátumot telefonon tudunk egyeztetni).
  5. A kiszállítás időpontját minimum 1 héttel (javasoltan 10 nappal) a kiszállítás kívánt dátumát megelőzően le kell fixálnunk, hogy fuvarozónknál le tudjuk foglalni az időpontot. A kiszállítás dátum fixálásakor 20.000 Ft szállítási előleget kérünk, ez abban az esetben sajnos elveszik, amennyiben a kiszállítást megelőző 1 hétben módosítod a dátumot. Ellenkező esetben természetesen levonásra kerül a kiszállítási díjból.

  6. Rendelésed leadása után és az első havi bérlei díj, valamint a kaució összegének bankszámlánkra való beérkezése után telefonon felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetünk a kiszállításról. 

    A kiszállítás ára várhatóan 55 000 Ft, azonban ez változthat. Kérünk, érdeklődj telefonon!
  7. Kérünk, számolj azzal, hogy a sérülésmentes szállítás eredményeképpen minden esetben egy bizonyos mennyiségű csomagolóanyag szemét keletkezik a kiszállítási helyen. Természetesen a legtöbb bútor nem eredeti csomagolásában érkezik, éppen azért, hogy a szemét mennyisége kezelhető legyen. Ez a mennyiség a normál szelektív kukákban elhelyezhető, de ennek szelektív szemetesbe történő elhordását nem tartalmazza a szolgáltatásunk.

A minimum bérleti díjunk 100 000 Ft.

Rendelésed akkor válik aktívvá, amikor az első havi bérleti díj és a kaució átutalásra került és beérkezett a számlánkra. A deposit összege minden esetben megegyezik az első havi bérleti díjja. A deposit a bérlés végén visszautalásra kerül, amennyiben a bútorok hibátlan állapotban visszaérkeznek raktárunkba.

Bankszámlaszámunk:
MoreaMed Kft.
UniCredit Bank
10918001-00000124-19680005

 

A bútorok személyes átvételére sajnos nincs lehetőség, azokat kizárólag mi szállítjuk ki saját leszerződött fuvarozó partnerünkkel, akik a bepakolást is biztosítják. Ez mindkét fél védelmében van, hogy a bútorok garantáltan ne sérüljenek és szennyeződjenek a szállítás és bepakolás alatt. A bútorok nagy részét összerakva szállítjuk ki és hozzuk vissza, vannak azonban olyan darabok jellemzően az ágyak, némileg a kanapék és az asztalok amik helyszíni összerkást igényelnek, kérünk ezzel és a csomagolásból adódó némi szeméttel számolj. 

 

Rugalmasak vagyunk, amennyiben kisebb rendelést szeretnél leadni, kérünk, hogy telefonon vedd fel velünk a kapcsolatot és igyekszünk találni arra is megoldást.